Dag 15 – Om 10år...

Mina ämnen börjar bli lite svåra att svara på (vad tänkte jag egentligen p när jag skrev ner dom), men jag ska göra ett försök att skriva om hur allt kommer att se ut... 

...Om 10år så är jag bor jag i en stor villa, men en underbar man och två barn. Jag har ett jobb som jag lever för och det är självklart ett jobb inom musiken i sånna fall. Det spelar ingen roll om jag är artist eller om jag bara jobbar på ett skivbolag, jag jobbar iaf inom musiken. Min man kommer även att atbeta med något super hrligt, vem vet han kanske är advokat, journalist eller så kanske han är en känd Basket spelare, vem vet?
Jag kommer ha en son och en dotter, sonen kommer självklart att vara älst. Vi kommer att vara en väldigt omtyckt familj (kan man ju alltid hoppas på) och ha mycket att göra. Pengar kommer inte vara något problem för oss, utan vi kommer ha gott om dom.
Våra barna kommer att gå på privatskolor och får en hög utbildning, så att dom i sin tur kan får bra jobb.

Jaa nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva mer men om jag kommer på något mer så slänger jag in det.

(Klicka HÄR för att komma tillbaka till listan)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0