Dag 26 - Vad Finns I Min Väska?

Ja vad finns egentligen i min väska när jag väl har den med mig? Det tänkte jag faktiskt ta och berätta för er nu (kanske lägger upp bilder sen om jag har tillgång till en kamera).

Detta finns i min väska under en vanlig dag:
 √
2st necessärer (en för mitt smink och en för alla nagelprudukter jag har)
 √ Ett par skor (spelar ingen roll om det är fest eller inte, fötterna som man vara rädd om)
 √ Tuggummi (alltid lika gott att gå och tugga på något sött)
 √ Halsbrännetabletter (faktiskt så har jag det i väska, får ofta halsbränna så då är det lika bara att vara förberedd)
 √ Mitt pass (mitt legitimation har gått ut så passet får ligga där tills jag förnyar det)
 √ Hårborsten (har man en bra hårdag bör man se till att det är en bra hårdag hela dagen)
 √ Hårspray, toffsar/hårnålar (ett måste för min del, att håret ser bra ut)
 √ Handkräm (iaf nu på vintern, får rätt torra händer under den kalla vintern)
 √ Parfym/Bodybutter (Lukta gott är alltid ett plus i kanten)
 √ Deodorant (lukta svet? NEJ TACK)

Detta finns i min väska under en helg:
 √ 2st necessärer (en för mitt smink och en för alla nagelprudukter jag har. Så vardag eller ej, så ligger alltid mina necessärer i väskan)
 √ Ombyteskläder (Rätt var det är om man sitter hos en vän och bara ska ha en lugn kväll så kan någon ringa och säga att det är fest någonstans, då är det bra att ha med sig andra kläder)
 √ Ett par skor (om det är fest och manblir lite för rund under fötterna är det bra att ha med sig skor man kan gå hem i)
 √ Mitt pass (om något skulle hända är det bra att ha med sig det, oavsett vardag eller ej)
 √ Hårborsten (ett måste som sagt)
 √ Hårspray, toffsar/hårnålar (ett måste för min del, att håret ser bra ut)
 √ Parfym/Bodybutter (Lukta gott är alltid ett plus i kanten)
 √ Deodorant (lukta svet? NEJ TACK)
 √ Alkoholen (om det nu är så satt man ska på fest så har jag alltid min alkohol i väskan, för då vet jag var jag har den)

(Klicka HÄR för att komma tillbaka till listan)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0