Dag 27 – Min största rädsla...

Emsamhet... Det är något som skrämmer mig riktigt mycket. Jag hatar att vara ensam och mår riktigt dåligt av det. Att tänka på ensamhet gör mig rädd, att sova ensam är det värsta jag vet. Det kanske låter fånigt, men ensamheten är min största rädsla, och de kommer den alltid att vara.
Det är svårast att möta rädslan om nätterna eftersom det är då jag verkligen behöver någon vid min sida, Vissa nätter (nästan alla) är sömnlösa nätter, har jag tur så sover jag 2-3timmar (vilket är väldigt lite). Ensamhet kan vara en dydter plats, ag menar har man ingen i sitt liv så kan den göra en galen. Min ensamheten jag är rädd för är inte så, utan det är mer tanken på att få leva ensam resten av sitt liv...

Sen ska jag väl kanske tillägga att jag HATAR CLOWNER OCH ÄR LIVRÄDD FÖR DOM!!!

(Klicka HÄR för att komma tillbaka till listan)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0